• en
  • fr
  • ro

Blog

Un tricou semnat de Tudor Chirilă va contribui la construirea celui mai modern spital pentru copiii bolnavi de cancer din România

„Bursa de Fericire” va primi 15% din fondurile obținute în urma vânzării tricoului „Artist Spotlight by Tudor Chirilă”, pus în vânzare pe 16 noiembrie de Hard Rock Cafe, iar banii vor fi utilizați pentru a finanţa construirea unui spital destinat copiilor care se luptă cu cancerul.

 

Tudor Chirila

 

Tudor Chirilă, unul dintre susținătorii noștri cei mai apropiați, a creat designul tricoului pentru acest proiect.

Mi s-a părut foarte tare propunerea Hard Rock Cafe de a îmi pune semnătura pe un tricou cu un design gândit de mine. M-am gândit la un logo mai ‘indie’, în care un bătrân indian cântă copilului său la umbra unui copac fără vârstă, păziți de veșnica lună. Graficianul a dezvoltat acest concept pe care eu îl aveam desenat în telefonul meu pe o aplicație de schițe digitale. O parte din banii obținuți din vânzarea tricourilor va merge la Dăruiește Viață, fundația pe care o susțin.”, a spus Tudor Chirilă.

Marius Băban, General Manager la Hard Rock Cafe Bucureşti a declarat: “Îl apreciem pe Tudor Chirilă ca solist, compozitor, actor şi scouter de talente. Iar astăzi suntem onoraţi să colaborăm cu el pentru acest tricou şi îi mulţumim pentru implicarea în acest proiect, cu atât mai mult cu cât are şi o latură caritabilă”. 

Pentru noi este foarte importantă, atât contribuția financiară la construirea spitalului pentru copiii bolnavi de cancer, cât și implicarea lui Tudor în cel mai îndrazneț proiect al nostru. Asociația Dăruiește Viață va construi, prin intermediul platformei online de strângere de fonduri, Bursa de Fericire, prima clinică modernă de oncologie pediatrică, din ultimii 25 de ani, cu acces rapid la toate specialitățile conexe, inclusiv radioterapie dedicată, în cadrul spitalului de copii Marie Curie, a spus Oana Gheorghiu, vicepreședinta Asociației Dăruiește Viață.

tricou 2Tricoul se înscrie în seria „Artist Spotlight” şi este primul realizat de brandul Hard Rock în asociere cu un muzician din Europa Centrală şi de Est. 15% din încasări vor reveni organizaţiei Dăruieşte Viaţă, pentru proiectul „Bursa de Fericire”, pe care Tudor Chirilă a ales să o susţină în demersul de a construi şi echipa un spital pentru copiii ce suferă de cancer.

Seriile de tricouri în asociere cu vedete din lumea muzicii au fost lansate de Hard Rock la începutul anilor ‘90, ca o modalitate prin care artiştii să poată veni în sprijinul unor proiecte caritabile, alese de ei. Printre cei care au creat tricouri de acest fel se numără Eric Clapton, Bon Jovi, Imagine Dragons, Paul McCarthney, Sting, Elton John, Aerosmith, Bob Marley, Ringo Starr şi multe alte staruri. Primul proiect de acest gen a fost realizat în colaborare cu Peter Max, iar de la debutul seriei până în prezent, din vânzarea tricourilor cu semnătura unor celebrităţi s-au strâns peste 5.000.000$ pentru organizaţii caritabile.

tricou 1

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+
17.11.2016 Nu sunt comentarii
Pe aceeasi tema:

Spune parerea ta

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.