• en
  • fr
  • ro

Bursa de Fericire | Lansarea platformei online de strangere de fonduri

Suma stransa in primele 2 luni:

1.000.000 euro

Data lansarii campaniei:
noiembrie 2013
Detaliile proiectului

Bursa de Fericire este platforma online de strangere de fonduri a Asociatiei Daruieste Viata, ce transparentizeaza investitiile companiilor sau persoanelor fizice in proiectele pentru dotarea si modernizarea centrelor oncologice din Romania.

Aceasta platforma a fost lansata pe 28 noiembrie 2013 la Banca Nationala printr-un eveniment la care au fost invitati toti investitorii importanti din Romania, iar durata sa este nelimitata. Suma initiala pe care ne-am propus sa o strangem a fost de 5 milioane de euro.

Scopul proiectului:

Prin platforma Bursa de Fericire, Asociatia Daruieste Viata si-a propus sa stranga fonduri pentru a moderniza si echipa departamentele de oncologie si chirurgie a 3 spitale de stat din Bucuresti: Marie Curie, Elias si Spitalul Universitar.

Platforma transparentizeaza investitiile a peste 3000 de actionari, companii si persoane fizice, in proiectele pe care le desfasuram.

Bursa de Fericire asigura:

  • Transparenta totala a modului in care se investesc banii stransi;
  • Trasabilitatea banilor investiti – donatorul poate vedea exact unde sunt investiti banii sai si care sunt beneficiile asupra pacientilor. In plus, isi poate masura profitul banilor investiti an de an, in vieti salvate;
  • Fericirea celui care se implica si a celui implicat – pentru ca devii mai fericit in momentul in care donezi si stii ca banii tai ajuta pe cineva, devii mai fericit si mai constient ca lucrul pe care il faci tu poate contribui direct la fericirea altora.
Rezultate:

Este pentru prima oara cand unui investitor in sanatate i se ofera oportunitatea sa vada exact unde anume au fost investiti banii sai, stadiile proiectului si finalizarea acestuia.

In primele doua luni de la deschiderea Bursei de Fericire, peste 3.000 de persoane fizice si companii au decis sa “investeasca in fericire”. Impreuna, acestia au achizitionat peste 480 000 de actiuni. Astfel, am reusit sa strangem peste 1 000 000 de euro.

 

Parteneri:
 
 

Campania de comunicare a proiectului Bursa de Fericire a fost sustinuta de ProTV

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+